4개 링으로 구성된 브랜드의 새롭고 빛나는 시선 > design > 아우디 코리아
아우디 코리아 design
4개 링으로 구성된 브랜드의 새롭고 빛나는 시선

4개 링으로 구성된 브랜드의 새롭고 빛나는 시선

디자이너 루카스 리트바게(Lukas Rittwage)는 4개의 링을 기반으로 새로운 브랜드 아이코닉 헤드라이트인 아우디 아이를 만들었습니다.

Copy: Bernd Zerelles – Photo: Dirk Bruniecki

표시된 차량은 양산 차량으로 사용할 수 없는 콘셉트 카입니다.

Designer Lukas Rittwage reveals the Audi eyes on a screen.Designer Lukas Rittwage reveals the Audi eyes on a screen.
Portrait of Audi designer Lukas Rittwage.Portrait of Audi designer Lukas Rittwage.
A model of a headlight with Audi eyes.A model of a headlight with Audi eyes.
 
The Audi rings on a screen.

첫 번째 단계는 가운데 두 개의 아우디 링을 강조하는 것입니다.

우리는 항상 조명 디자인을 사용하여 차량의 특성을 눈에 띄게 만들고 차량에 표정을 부여합니다.

Lukas Rittwage

--
Designer Rittwage gesticulates in front of a vehicle projection.Designer Rittwage gesticulates in front of a vehicle projection.
Designer Lukas Rittwage.Designer Lukas Rittwage.